onsdag 29. juni 2011

Leikekjøken :)

Velkomen inn på Ariel sitt kjøken!
Det har vore under arbeid lenge. Det har blitt måla litt no og då, skrudd litt,
 sydd litt, dilla litt og no er vi snart i mål! :)

Kjøkenbenken er laga av 2 ikea- nattbord
Vi tok av hjula på desse og skrudde dei saman. Så kappa vi til ei list å ha foran,
 og måla denne grøn. Bryterane på komfyren er vanlege treknotter
 som er måla rosa. Dei er festa litt laust slik
 at ein kan vri på dei.


Kokeplatene vart saga ut av ei treplateog er blitt svarte :) 
Desse limte vi fast. Forhenget har eg sydd av favorittstoffa mine. De som har fulgt bloggen min kjenner dei sikkert igjen ;)


Den kvite hylla over benken er laga av foringslister ;) 
Og den større hylla over laga eg faktisk når eg gjekk i barneskulen
Den har fått prinsesserosa farge ;)


Vasken er ein plastbolle frå Europris. 
Vi saga eit hol med sirkelsag slik at den fekk plass ned i benken. 
Vasken skal snart få eit skikkeleg armatur og ;)


Kopper og fat er frå Ikea, og kjelane er frå Clas Ohlson. 
Det mangler litt utstyr, men det skal vi fikse på ferieturen til Danmark
 om 14 dager ;)


Husk å melde deg på Give away med nydeleg premie frå Frk Doris. 
Det er mange lodd igjen, så trykk her om 
du har lyst å vinne ;)

Ha ein super onsdag!

Klem frå Bjørg :-)

25 kommentarer:

Mie fra Mies Mirakler sa...

For et nydelig kjøkken! kan tenke meg veslegullet vil trives godt med å lage mat og kose seg der ja :) *♥*

Unknown sa...

Herlighet så nydelig. Ja, der må være godt å være. :))

Anonym sa...

Fantastisk♥
Tippar det er ei lita frøken som er godt fornøgd :)

Me skal til Danmark om 14 dagar og-gleda meg :)

Klem

Lynetmor sa...

Hei, for et flott kjøkken som dere har laget! Det må ha vært mye jobb, men det ble jo så fint :-) Ha en knall kjekk dag :-)

Randi sa...

Så flinke dere har vært!! Her snakker vi "drømmekjøkken" altså:) Helt herlig!!!
Klems

Unni sa...

Så flott kjøkken:)

Måten du kombinere hvitt med farger er helt nydelig.

Du inspirerer virkelig andre:)

Unni.

Christine sa...

For eit herleg kjøkken. Ikkje løye ho likar å leike og stulle her :)

Me reiser og til Danmark om to veker. Eg har allerede sett meg ut loppemarked eg skal på :) Kvar i Danmark skal de..?

Klemma frå Christine

Min stil sa...

Heisan du, så flott det barnekjøkkenet ble. Hærlige farger.
Klæmmer Susanne

Audhild sa...

Du er så flink!!
Nydelig da, og skikkelig Bjørg-style :)
Heldige Ariel som har så flink og kreativ mamma!

beate sa...

så skjønt!!! tenker det er ei snuppe som koser seg her ja!!!

nyt kvelden

klem beate

Lindas Lille Leilighet sa...

Åååh så nydelig! Fantastiske farger og så mange søte detaljer! Skulle gjerne hatt et sånnt da jeg var lita..eller nå!;D

Signe sa...

Så helt utrolig flott!
Heldige lille Ariel har jo finere kjøkken enn meg :)

Klem,
Signe

Tove sa...

Så koselig kjøkkenkrok. vi holder på med dukke stue som og skal få egen kjøkken krok. Gleder meg masse til den blir ferdig.
Håper kvelden din er fin
Klem Tove

Asbjørnsdatter sa...

Så fint det blei! Mykje flottare enn dei i plastikk! Danmark er alltid fantastisk. Eg reiser ned til sommerhuset vårt i morgon. Då blir det loppemarked og 2nd hand plasser de lux :) Gler meg! Ha ein fin sommar!

Bettum Villa sa...

Så utrolig sjarmerende og søt krok du har laget!! Er bare heeelt paff over hvor kreativ du er ;).
Gleder meg til den dagen jeg kan lage lekekjøkken til min lille... en gang i fremtiden. Kankje jeg bare skal lage et til meg selv i mellomtiden ;P.

Klem Madelén

Unknown sa...

Ntååå, så skjønt pastellkjøkken ♥
Så FLINK du er Bjørg!!!
Her er det mange år med kos og lek ja;))

Klem Line

Christine C sa...

Å, det var jo drømmekjøkkenet for ei lita jente (og sikkert for mange store og)! Så gøy at du fikk brukt en hylle du selv hadde laget; da blir det jo ekstra personlig :-) Herlige farger og mange inspirerende detaljer her!

Duse Pasteller sa...

Heldige Ariel!! Herlig kjøkken!
Kunne tenkt meg et sånt selv, bare litt større;)
Klem♥

Barbros lille verden sa...

Herreminhatt, det er det nydeligste lekekjøkkenet jeg noensinne har sett! Ariel er rett og slett verdens heldigste lille frøken :)
Må forresten si takk for korktavleinspirasjon!! Nå har jeg pussa opp to stykker, genialt :)
Nattaklem fra Barbro

Aia- Taubanevegen sa...

Helt skjønt! :)

Smykkas sa...

Her fikk jeg faktisk lyst til å være barn igjen. Kjøkkenet er kjempelekkert, og sannelig har dere vært kreative med løsningene. Helt herlig.

Klem

Tove `blogg verden sa...

Hærlighet så nydelig kjøkkenkrok ♥
Lagt ned mye arbeid der ja :) Koselig lekekrok for lille Ariel
klem Tove

ELLEMELL sa...

Det ble et veldig koselig kjøkken! Tipper Ariel kommer til å lage den besteste maten her:)


nyt siste junikvelden Bjørg!
klem ellemell

ann-helens hjem sa...

et sånnt kjøkken vil jeg også lage til min lille frøken på 2 år. For et himmelrike av et lekerom!

Svenngården sa...

Såååå fint kjøkken!
Tenker lille Ariel koser seg her :)

-Amalie

Related Posts with Thumbnails